ללמוד על הלקוחות שלך יותר

ניתוח אזורי עניין

יכולות ניתוח המיקום משתמשת בטכניקות מתקדמות של ניתוח הנתונים המותאמות לסוג הנתונים שמספק מיקום ה-Wi-Fi, ניתוח המיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח. ניתן להגדיר אזורים חמים על ידי המשתמש כמצולעים בעלי שם המייצגים מרחבים מוגדרים .

לקוחות חוזרים

SysCount יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות של מס' זיהוי הטלפון (M.A.C/IMEI), ניתן לגלות את מס' הלקוחות החוזרים ב-3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של הלקוחות החוזרים.

שעות שיא

מגלה מהן שעות השיא של העסק שבהן החנויות מחוללות את התנועה הרבה ביותר, ומייצרת הזדמנויות מכירה רבות יותר.

מחפשים מערכת ספירת קהל? השאירו פרטים

מפת חום לאיתור אזורי עניין

להגדיל את רמות מעורבות הלקוחות, לייעל את המסלול שלהם בחנות על מנת שיוכלו לרכוש ולהגדיל את הרווחים באופן משמעותי עם האלגוריתם הייחודי של SysCount ועדשת עין הדג, פתרון ה-Heatmap מאפשר לך לעקוב אחר מסע הקניות של לקוחותיך בעסק ולגלות מה הם האזורים המושכים ביותר.

מערכת ניהול בענן

מערכת הניהול מותקנת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת בעלת שרידות גבוהה.
✔ ניהול חיישנים מרכזי
✔ תזמון דוחות למייל
✔ בניית קהל לקוחות
Analytic Centre & Business Reporting
Health Check