ספירת קהל בקניונים ומרכזי קניות
חיישן אחד עשרות מדדים
ROI של קמפיין שיווק
לדעת באמת מה העסק צריך
- ספירת קהל
- ספירת קבוצות
- זמן שהייה
- ניתוח דמוגרפי
ספירת מבקרים
- ספירת אנשים נכנסים יוצאים בו זמנית
- ניתוח תנועה חיצונית (מחוץ לאזור הספירה)
- ניתוח לקוחות פוטנציאלים שעברו בחזית החנות
- מדידת זמן שהייה
- מדידת תפוסה כוללת בחנות
ספירת קבוצות אנשים
- ספירת קבוצת אנשים שנכנסים ויוצאים בו זמנית
- מעקב אחר מגמות ושעות שיא
- ניתוח והשוואת יעדי מכירות בקבוצת מקרים
מדידת זמן המתנה
- ניהול תורים
- מדידת זמן המתנה ממוצע בתור
- מדידת זמן טיפול בקופה
- מדידת מספר עסקאות קופה
ניתוח דמוגרפי ומגדר
- קבוצות גיל
- מגדר
- רגשות
- פרופיל לקוח
- החרגת עובדים
- ניתוח תנועה
- חנויות גדולות
- אזורי ספירה
החרגת עובדים מהספירה
- החרגה בספירה כניסה/יציאה
- ספירת צוות עובדים
- החרגת אנשי צוות (ספקים, שליחים וכו')
מעקב אחר תנועות המבקרים
- ספירת לקוחות וניתוח תנועה בחנות
- פירוט הלקוחות לפי כיוון התנועה
- אזורים "חמים" עם תנועה חזקה
- אזורים "קרים" עם תנועה חלשה
ספירת בחנויות מרובות קומות
- ספירת מבקרים (נכנס/יוצא)
- חתך לפי כל קומה
- ניתוח מבקרים לפי כניסה וזמן המתנה
- ניתוח שעות עומס בכל קומה
- תפוסה כללית ותפוסה בכל קומה בנפרד
ספירת אנשים
ספירת אנשים שנכנסים ויוצאים בו זמנית מהחנות לניתוח מגמות ושעות שיא באופן יומי, שבועי, חודשי ושנתי וקבלת דוחות אוטומטים
לקוח חוזר
מדידת לקוחות חוזרים מול לקוחות חדשים לקבלת תובנות שיווקיות שניתנות להתאמה בהתאם לתקופה ולעונה
תנועה חיצונית
ניתוח מגמות של מבקרים בחזית החנות / הסניף וקבלת מדדים עבור אותם לקוחות שנכנסו לתוך החנות לזיהוי של הזדמנויות מכירה
יחסי המרה
השוואת נתוני המכירות מול כמות הלקוחות שנכנסו לחנות למעקב אחר שיעור ההמרה לקבלת תמונה כוללת
משך ביקור
מדידת זמן שהייה של לקוח עד להגעה לקופה וקבלת תובנות לגבי צוות השירות והמכירות בחנות לביצוע משימות שיפור
ספירת קבוצות
זיהוי של קבוצות קונים שנכנסים יחד ויכולת להבחין בין לקוח פוטנציאלי שמגיע לקניה על מנת לשקף את שיעור ההמרה
על פי סקר שנערך על ידי המועצה הבינלאומית למרכזי קניות (ICSC) 76% מהקונים ציינו כי יהיה להם פחות סיכוי לבקר שוב במרכז הקניות / קניון אם תהיה להם חוויה שלילית בשירות הלקוחות
ספירת כניסות
אזורי ספירה
אפקטיביות שיווקית
ספירה באזור
דמוגרפי
ניתוח תנועה
ספירה במעברים
רוצים לדעת יותר על הלקוחות שלכם? השאירו פרטים
ספירת קהל
בקרת מבנה
העדפות לקוח
תפוסה בזמן אמת
לקוחות חוזרים
זמן שהייה
ספירת אנשים
ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם
מדידית לקוחות חוזרים
מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.
מדידת זמן שהייה
משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.
לקוחות פוטנציאלים
באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי
ניתוח אזורי עניין
יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.
ניהול בענן
SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.