ספירת קהל בקניונים ומרכזי קניות

חיישן אחד עשרות מדדים

ספירת קהל בחנויות ובסניפים מעניקה ראיה כוללת על מדדי המכירות והתפעול בעסק מסייע לשיפור מתמיד במכירות ודפוסי התנהגות הלקוחות בחנות לקבלת החלטות ותובנות מעמיקות על העסק כגון: ספירת לקוחות, תנועה כללית, זמן שהייה, לקוחות חוזרים ועוד...

ROI של קמפיין שיווק

הגדלת ביצועי המכירות והנעת צוות החנות עם לוח מדדים למעקב מכירות קל יעיל ופשוט מאפשר למנהלי החנות לעקוב בקלות אחר התקדמות המכירות, לשפר את יכולות צוותי המכירות להשגת יעדים לשמור על מוטיבציה תוך כדי מעקב אחר נתוני מכירות בזמן אמת. כלי ניתוח המכירות מעניק יתרון פרודקטיבי לתהליך המכירה.

לדעת באמת מה העסק צריך

מערכת ספירת הקהל של סיסקאונט מורכבת ממספר רב של חיישנים וטכנולוגיות על מנת לחולל מהפכה באופן שבוע עסקים מודדים ומנתחים את תנועת הלקוחות בחנויות שלהם. עם חיישן אחד בלבד בכניסה, הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מבצעת ניתוח מדדים ומפיקה עבורך תובנות מקיפות אודות על כמות הלקוחות, תנועת לקוחות בחנות, שעות שיא, לקוחות חוזרים ועוד...

ספירת מבקרים

ספירת קבוצות אנשים

מדידת זמן המתנה

ניתוח דמוגרפי ומגדר

החרגת עובדים מהספירה

מעקב אחר תנועות המבקרים

ספירת בחנויות מרובות קומות

ספירת אנשים

ספירת אנשים שנכנסים ויוצאים בו זמנית מהחנות לניתוח מגמות ושעות שיא באופן יומי, שבועי, חודשי ושנתי וקבלת דוחות אוטומטים

לקוח חוזר

מדידת לקוחות חוזרים מול לקוחות חדשים לקבלת תובנות שיווקיות שניתנות להתאמה בהתאם לתקופה ולעונה

תנועה חיצונית

ניתוח מגמות של מבקרים בחזית החנות / הסניף וקבלת מדדים עבור אותם לקוחות שנכנסו לתוך החנות לזיהוי של הזדמנויות מכירה

יחסי המרה

השוואת נתוני המכירות מול כמות הלקוחות שנכנסו לחנות למעקב אחר שיעור ההמרה לקבלת תמונה כוללת

משך ביקור

מדידת זמן שהייה של לקוח עד להגעה לקופה וקבלת תובנות לגבי צוות השירות והמכירות בחנות לביצוע משימות שיפור

ספירת קבוצות

זיהוי של קבוצות קונים שנכנסים יחד ויכולת להבחין בין לקוח פוטנציאלי שמגיע לקניה על מנת לשקף את שיעור ההמרה

על פי סקר שנערך על ידי המועצה הבינלאומית למרכזי קניות (ICSC) 76% מהקונים ציינו כי יהיה להם פחות סיכוי לבקר שוב במרכז הקניות / קניון אם תהיה להם חוויה שלילית בשירות הלקוחות

חנויות ומסעדות
0
קניונים בעולם
0
רשתות
0
חנויות ומסעדות
0

רוצים לדעת יותר על הלקוחות שלכם? השאירו פרטים

ספירת קהל

טכנולוגית ספירת הקהל משמשת למדידה וניתוח של מספר האנשים הנוכחים באזור או במקום מסוים בזמן נתון ולמידת דפוסי תנועה של מבקרים

בקרת מבנה

פלטפורמה מרכזית המאפשרת לנטר, לנהל וליצור אוטמציות בין מערכות שונות בתוך המבנה ליעילות אנרגטית ונוחות מקסימלית

העדפות לקוח

ניתוח העדפות הלקוח על ידי ניתוח נתונים ומחקר אסטרטגיה עסקית, התנהגויות ונטיות של לקוחות להבנה טובה יותר של הלקוחות

תפוסה בזמן אמת

טכנולוגית ניטור ובקרה על מספר האנשים וניצול השטח בתוך אזור, בניין או מקום ספציפי במחרב. מעקב התפוסה ניתן לייעל את מספר אנשי הצוות

לקוחות חוזרים

כלי לזיהוי לקוחות חוזרים/נאמנים שביקרו באזור מספר פעמים לאורך תקופה, לקוחות אלו הם נכס יקר ערך מכיוון לעסק

זמן שהייה

כלי לניטור זמן שהייה של לקוחות באזור מסוים ויכולת לבצע ניתוח סטטיסטי על מסלול הלקוח באזור ע"פ המזהה של הMAC בטלפון הנייד

ספירת אנשים

ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם

מדידית לקוחות חוזרים

מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.

מדידת זמן שהייה

משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.

לקוחות פוטנציאלים

באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי

ניתוח אזורי עניין

יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.

ניהול בענן

SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.