ספירת קהל ברשתות מזון
הצטרפו לחברות המובילות בעולם
ספירת מבקרים
- ספירת אנשים נכנסים יוצאים בו זמנית
- ניתוח תנועה חיצונית (מחוץ לאזור הספירה)
- ניתוח לקוחות פוטנציאלים שעברו בחזית החנות
- מדידת זמן שהייה
- מדידת תפוסה כוללת בחנות
ספירת קבוצות אנשים
- ספירת קבוצת אנשים שנכנסים ויוצאים בו זמנית
- מעקב אחר מגמות ושעות שיא
- ניתוח והשוואת יעדי מכירות בקבוצת מקרים
מדידת זמן המתנה
- ניהול תורים
- מדידת זמן המתנה ממוצע בתור
- מדידת זמן טיפול בקופה
- מדידת מספר עסקאות קופה
ניתוח דמוגרפי ומגדר
- קבוצות גיל
- מגדר
- רגשות
- פרופיל לקוח
החרגת עובדים מהספירה
- החרגה בספירה כניסה/יציאה
- ספירת צוות עובדים
- החרגת אנשי צוות (ספקים, שליחים וכו')
מעקב אחר תנועות המבקרים
- ספירת לקוחות וניתוח תנועה בחנות
- פירוט הלקוחות לפי כיוון התנועה
- אזורים "חמים" עם תנועה חזקה
- אזורים "קרים" עם תנועה חלשה
ספירת בחנויות מרובות קומות
- ספירת מבקרים (נכנס/יוצא)
- חתך לפי כל קומה
- ניתוח מבקרים לפי כניסה וזמן המתנה
- ניתוח שעות עומס בכל קומה
- תפוסה כללית ותפוסה בכל קומה בנפרד
מחפשים מערכת ספירת לרשתות שיווק? השאירו פרטים
ספירת קהל
זמן שהייה
העדפות לקוח
תפוסה
לקוחות חוזרים
בקרת מבנה
החזר ROI של קמפיין שיווק
על ידי שימוש בנתוני ספירת הקהל והלקוחות הפוטנציאלים מערכת סיסקאונט מעניקה כלי ניתוח יעיל למדידת הצלחת הקמפיינים השיווקים כאשר ניתוחים סטטיסטים מראים עליה ממוצעת של עד 30% בחסכון הוצאות השיווק על ידי ביצוע אופטימזציה ולמידת השוק.
"80% מרשתות השיווק והחנויות שהטמיעו את מערכת ספירת הקהל חוות עליה ממוצעת בכמות הלקוחות בשיעור של 20% דבר שהביא לעלייה של 15% בהכנסות מהמכירות"
תכנון צוותים וכוח אדם יעיל לתפעול
"על פי סקר שנערך על ידי המועצה הבינלאומית לקניונים ומרכזי קניות (ICSC) 76% מכלל הקונים ציינו כי יהיה להם פחות סיכוי לבקר שוב בקניון או במרכז קניות אם תהיה להם חווית לקוח שלילית" סיסקאונט מעניקה כלי ניהולי תפעולי למקבלי ההחלטות להקצאת כח אדם בקניון על ניתוח תנועת מבקרים ושעות משתנות ועל ידי כך להקצאות כח אדם על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה ולכן מנהלי המתחם יכולים לתכנן את צוותי כח האדם הנדרש בהתאם לכמות המבקרים הצפויה בכל שעות היממה.
תמחור של שטחי מסחר
כאשר מנהלי המתחם משתמשים בניתוח המידע המגיע מהמערכת אודות כמות הלקוחות הפוקדים את הקניון בכל יום ניתן להעריך את האפקטיביות של מיקום כל חנות ולבנות תמהיל אופטמלי של שוכרים שימקסם את ההכנסות הן לחנויות והן לקניון. כלי ניתוח הלקוחות משתמש באנליטיקה מתקדמת ומאפשר לייעל את פריסת החניות בקניון ולקבוע את המחיר לשכירות ולעלות את ההכנסות בלפחות 20%.
ספירת אנשים
ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם
מדידית לקוחות חוזרים
מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.
מדידת זמן שהייה
משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.
לקוחות פוטנציאלים
באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי
ניתוח אזורי עניין
יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.
ניהול בענן
SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.