ספירת קהל בקניונים ומרכזי קניות

מדידת תנועת הקונים

"89% מבעלי קניונים וחברות ניהול מבצעים שימוש יומיומי במערכות ספירת קהל בקניונים ובמרכזי קניות על מנת לבצע מיטוב והתיעלות תפעולית"  בעלי קניונים וחברות ניהול של קניונים ומרכזים מסחרים צרכים מידע מפורט על הלקוחות הפוקדים את הקניונים בכל יום, מערכת ספירת הקהל של סיסקאונט מעניקה כלים לניהול וניתוח הלקוחות הכולל זמני שהייה, לקוחות חוזרים, תפוסה ועוד...

החזר ROI של קמפיין שיווק

על ידי שימוש בנתוני ספירת הקהל והלקוחות הפוטנציאלים מערכת סיסקאונט מעניקה כלי ניתוח יעיל למדידת הצלחת הקמפיינים השיווקים כאשר ניתוחים סטטיסטים מראים עליה ממוצעת של עד 30% בחסכון הוצאות השיווק על ידי ביצוע אופטימזציה ולמידת השוק.

תכנון צוותים וכוח אדם יעיל לתפעול

"על פי סקר שנערך על ידי המועצה הבינלאומית לקניונים ומרכזי קניות (ICSC) 76% מכלל הקונים ציינו כי יהיה להם פחות סיכוי לבקר שוב בקניון או במרכז קניות אם תהיה להם חווית לקוח שלילית"  סיסקאונט מעניקה כלי ניהולי תפעולי למקבלי ההחלטות להקצאת כח אדם בקניון על ניתוח תנועת מבקרים ושעות משתנות ועל ידי כך להקצאות כח אדם על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה ולכן מנהלי המתחם יכולים לתכנן את צוותי כח האדם הנדרש בהתאם לכמות המבקרים הצפויה בכל שעות היממה.

תמחור של שטחי מסחר​

כאשר מנהלי המתחם משתמשים בניתוח המידע המגיע מהמערכת אודות כמות הלקוחות הפוקדים את הקניון בכל יום ניתן להעריך את האפקטיביות של מיקום כל חנות ולבנות תמהיל אופטמלי של שוכרים שימקסם את ההכנסות הן לחנויות והן לקניון. כלי ניתוח הלקוחות משתמש באנליטיקה מתקדמת ומאפשר לייעל את פריסת החניות בקניון ולקבוע את המחיר לשכירות ולעלות את ההכנסות בלפחות 20%.

על פי סקר שנערך על ידי המועצה הבינלאומית למרכזי קניות (ICSC) 76% מהקונים ציינו כי יהיה להם פחות סיכוי לבקר שוב במרכז הקניות / קניון אם תהיה להם חוויה שלילית בשירות הלקוחות

כלי תחבורה
+ 0
מגדלי משרדים
+ 0
קניונים ומרכזי קניות
+ 0
חנויות
+ 0

רוצים לדעת יותר על הלקוחות שלכם? השאירו פרטים

ספירת קהל

טכנולוגית ספירת הקהל משמשת למדידה וניתוח של מספר האנשים הנוכחים באזור או במקום מסוים בזמן נתון ולמידת דפוסי תנועה של מבקרים

בקרת מבנה

פלטפורמה מרכזית המאפשרת לנטר, לנהל וליצור אוטמציות בין מערכות שונות בתוך המבנה ליעילות אנרגטית ונוחות מקסימלית

העדפות לקוח

ניתוח העדפות הלקוח על ידי ניתוח נתונים ומחקר אסטרטגיה עסקית, התנהגויות ונטיות של לקוחות להבנה טובה יותר של הלקוחות

תפוסה

טכנולוגית ניטור ובקרה על מספר האנשים וניצול השטח בתוך אזור, בניין או מקום ספציפי במחרב. מעקב התפוסה ניתן לייעל את מספר אנשי הצוות

לקוחות חוזרים

כלי לזיהוי לקוחות חוזרים/נאמנים שביקרו באזור מספר פעמים לאורך תקופה, לקוחות אלו הם נכס יקר ערך מכיוון לעסק

זמן שהייה

כלי לניטור זמן שהייה של לקוחות באזור מסוים ויכולת לבצע ניתוח סטטיסטי על מסלול הלקוח באזור ע"פ המזהה של הMAC בטלפון הנייד

ספירת אנשים

ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם

מדידית לקוחות חוזרים

מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.

מדידת זמן שהייה

משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.

לקוחות פוטנציאלים

באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי

ניתוח אזורי עניין

יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.

ניהול בענן

SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.