מערכת ספירת קהל לחנויות וקניונים

מערכת ספירת קהל לחנויות כל מה שצריך לדעת

חנויות רבות, מרכזי קניות, בתי קולנוע, תיאטראות, ואולמות אירועים, מועדונים, ברים ועוד משתמשים במערכת ספירת קהל ולקוחות כדי לדעת כמה אנשים נמצאים בכל עת באותו מקום. המערכת מבוססת בינה מלאכותית בשילוב חיישנים ומצלמות תרמיות עוזרות לספור את הלקוחות ובאמצעות כך ללמוד ולעקוב אחרי התנהגות הלקוח, יחס ההמרה בין מספר הלקוחות לנפח המכירות, פוטנציאל עיצוב החנות, מידוף בחנות, סידור מוצרים, למידה ושליטה על שעות העומס בחנות והצורך בתגבור עובדים ועוד.

מהי מערכת לספירת לקוחות?

מערכת ספירת קהל ולקוחות היא מערכת מתקדמת וחדשנית אשר מאפשרת ליצור דו"חות בהתאם לדרישת הלקוח. המערכת שולטת על הלקוחות מרחוק בכל זמן נתון 24 שעות ביממה והשימוש בה במקומות ציבורים רבים היא חובה. באמצעות מערכת ספירת קהל ולקוחות ניתן לדעת ולעקוב אחרי כמות האנשים באותו יום ולבצע השוואות בחתכים שונים לימים אחרים ושעות אחרים בשבוע, להשוואות לחודשים קודמים או אפילו לשנה קודמת. המערכת מחוברת לענן היודע לבצע אינטרגציה מלאה לחיישנים המותקנים בכל הכניסות ולייצור דו"חות וניתוחים רבים.

מדוע כל עסק צריך מערכת ספירת לקוחות?

אם אתם עסק שעובד עם קהל רב, חנות בקניון או רשת בתי קולנע, אתם חייבים לנתח נתונים על הלקוחות שלכם. באמצעות מערכת ספירת קהל ולקוחות אפשר לקבל את כל הנתונים שאתם צריכים ולהפיק מהם מידע רב. מידע זה יעזור לכם להשתפר בשירות לקוחות או במכירות או אפילו במסע הפרסום שאתם עומדים לעשות.

לאילו עסקים מתאימה מערכת ספירת לקוחות?

מערכת ספירת לקוחות מתאימה למגוון נרחב של עסקים קטנים, בינוניים וגדולים החל מחנויות, מרכזי קניות, אולמות אירועים, מועדונים, ברים, ביתי קולנוע ועוד. כל עסק שיש בו אינטראקציה עם לקוחות בכמויות גדולות, חייב מערכת ספירת לקוחות כדי שיוכל להפיק דו"חות מתאימים. באמצעות מערכת זו ניתן להפיק מידע רב על נתונים שונים של הלקוחות בהתאם לשעות, הימים שהם הגיעו לחנות ועוד.

אילו נתונים אפשר לקבל ממערכת ספירת לקוחות?

באמצעות מערכת לספירת קולות אפשר לקבל נתונים רבים על הלקוחות השונים. נתונים אלה כוללים את: כמות המבקרים הכללית במקום, השוהים ברגע נתון באתר, מספר המבקרים אשר שוהה בכל קומה באתר, מספר הנכנסים והיוצאים מכל פתח באתר, מספר המבקרים בכל אזור מוגדר באתר. באמצעות נתונים אלה המוצגים על מסכים או באפקליציה המותקנת בטלפון הנייד ניתן לנהל ולבקר בזמן אמת את המתרחש באתר, לווסת את זרימת המבקרים דרך הכניסות השונות, לשלוט על מערכות המיזוג, התאורה ועוד, לקבוע את כמות הצוות התפעולי בכל אזור ובכל שעה ועוד. נתונים אלה חשובים מאוד לבעל העסק כדי שידע יותר על הלקוחות שלו. באמצעות מידע זה יכול בעל העסק להפיק דו"חות שונים ומגוונים בין שזה דו"חות מפורטים על תנועת המבקרים, דו"חות השוואתיים בין שזה ימים, שעות או חודשים בהתאם תקופה אשתקד וכן השוואה בין הכניסות של הלקוחות בימים שונים או תקופות קודמות.

לשם מה יש צורך בספירת לקוחות?

באמצעות ספירת לקוחות אפשר לקבל מידע רב על הלקוחות והמבקרים בחנויות ובהתאם לכך להשתפר בין שזה בשירות לקוחות או בתחומים אחרים. כמו כן, ניתן להשוואות בין תחומים שונים ולראות אם השתפרנו או לא. לקבל משוב על מסע פרסום שעושים בזמן אמת ולראות אם באמת הוא עובד על הלקוחות או לא, מדד זה הוא המדד המדויק והטוב ביותר שאפשר לקבל על תוצאות השיווק. כך שאם ספירת קולות אפשר להפיק מידע רב על הלקוחות, להשוואות ביצועים בהתאם לנתוני יחס ההמרה.

יתרונות מערכת ספירת לקוחות

למערכת ספירת קהל לא מעט יתרונות על פני מערכות אחרות. יתרונות אלה כוללים: דיוק בספירת הלקוחות - המערכת מדייקת דיוק מירבי בספירת הלקוחות בהתאם לתנאי הצפיפות של המבקרים ולא טועה אף פעם. נותנת מידע רב - המערכת נותנת מידע רב לבעל העסק על פמטרים שונים של הלקוחות במקום אשר ניתן להשוואות ביניהם לחודשים או ימים קודמים ולראות את השינויים בהתאם. בעלת ניסיון רב - המערכת בעלת ניסיון רב ומוכח של שנים רבות כך שהיא אמינה עד מאוד. זיהוי התנהגות לקוחות - אפשר לזהות דרכה דפוסי התנהגות של לקוחות בהתאם לימים, חגים, עונות ועוד ובהתאם לכך להשתפר בשירות. מדידת יחסי המרה - אפשר למדוד את יחסי המרה של כמות הקונים בהשוואה לכמות המבקרים בחנויות. יתרונות אלה נותנים לנו מידע רב על הלקוח איתו אפשר להפיק את המירב ולדעת איך להשתפר בתחום ואיך לשפר את שירות הלקוחות, המכירות ועוד. הודות לכך העסק יכול להשתפר מאוד לקבל נתונים רבים ואף להפיק דו"חות שונים וללמוד מהם את השינויים בין שנים או חודשים קודמים לבין החודש הנוכחי.

מחפשים מערכת ספירת קהל? השאירו פרטים

מערכת ספירת הקהל החכמה המתקדמת היעילה בעולם

סיסקאונט ספירת קהל פיתחה מערכת ניהול לקוחות בקניונים ובמרכזים מסחרים, מערכת ספירת הקהל של סיסקאונט הינו כלי קריטי להצלחת ניהול החנות או הקניון. מנהלי המותג יכולים על ידי עיבוד הנתונים המתקבלים מהמערכת לנתח את העדפות הלקוח, למדוד את זמן השהייה ואף לקבוע את האפקטיביות של קמפיינים שיווקים ולבסס על ידי כך את מחיר השכירות והשטחים ללקוחות פוטנציאלים.

כיצד נשתמש בנתוני ספירת הקהל?

ניתוח מגמת קונים

חיישני ספירת הקהל מותקנים בכניסות לקניון מעל לכל מפתח, מנהלי המותג יוכלו לקבל מידע רב אודות כמות האנשים הנכנסים והיוצאים וכן את כמות האנשים הנמצאים בכל זמן נתון בכל אזור ולקבל תובנות לגבי ביצועי הקניון ולהבין את מגמת הלקוחות בחתכים של ימים, שבועות וחודשים.

בניית פרופיל לקוח

מערכת ספירת הקהל מבצעת מיפוי של תנועת הלקוחות בקניון ומדמה זרימה של התנועה כדי לקבוע אילו מהמסלולים בקניון הם אזורים "חמים" שהתנועה בהם צפופה וחזקה ואילו הם אזורים "קרים" שהתנועה בהם דלילה ועל ידי כך לתכנן מיקומים של מסכי תצוגה ופרסום וכן שילוט דיגיטלי. הנתונים מוצגים על גבי המסך או הסמארטפון על ידי מפת חום ומספקת מבט מעמיק על האופן שבו הקונים מבצעים את מסע הקניות שלהם.

תכנון כח אדם ומשאבים

מערכת ספירת הקהל שלנו מעניקה למנהלים יכולות ניהול ותפעול של הקניון והמרכז המסחרי על ידי מודול הניהול שבו ניתנת היכולת לזהות אילו אזורים עמוסים ואילו פחות וכך להקצאות צוותי תחזוקה ותפעול ולתכנן את לוחות הזמנים של צוותי הניקיון והתפעול בקניון

ממשק ניהול בענן

תוכנת הניהול בענן שלנו, תוכננה עם מחשבה רבה על תפעול פשוט חכם ויעיל שיעניק כלי ניהולי לעסקים הרוצים למנף את העסק שלהם קדימה

ספירת קהל ואנשים

ספירת קהל ומבקרים

חיישן ספירת הקהל תוכנן על מנת לתת מענה מיטבי ואמינות חסרת פשרות לניהול וספירת אנשים בקניונים ומרכזים מסחרים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
התקשר/י עכשיווואטסאפ