מערכת ספירת קהל למוזיאונים ותערוכות

מערכת ספירת קהל למוזיאונים ותערוכות

ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף נתון מספר האנשים שנכנסו לחנות. הספירה היא דו כיוונית, ויכולה ספירה פנימה והחוצה בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר, המבוסס על צבע ומרקם, פתרון בעיות עם צללים ושינויים ברמת האור.

מחפשים מערכת ספירת קהל? השאירו פרטים

מערכת ניהול מבקרים חכמה פשוטה יעילה

סיסקאונט ספירת קהל פיתחה מערכת ניהול לקוחות בקניונים ובמרכזים מסחרים, מערכת ספירת הקהל של סיסקאונט הינו כלי קריטי להצלחת ניהול החנות או הקניון. מנהלי המותג יכולים על ידי עיבוד הנתונים המתקבלים מהמערכת לנתח את העדפות הלקוח, למדוד את זמן השהייה ואף לקבוע את האפקטיביות של קמפיינים שיווקים ולבסס על ידי כך את מחיר השכירות והשטחים ללקוחות פוטנציאלים.

כיצד נשתמש בנתוני ספירת הקהל?

ניתוח מגמת קונים

חיישן ספירת הקהל מותקנים בכניסות לקניון מעל לכל פתח, מנהלי המותג יוכלו לקבל מידע רב אודות כמות האנשים הנכנסים והיוצאים וכן כמות האנשים הנמצאים בכל זמן נתון באתר ולקבל תובנות לגבי ביצועי הקניון ולהבין את מגמת הלקוחות בחתכים של ימים, שבועות וחודשים.

בניית פרופיל לקוח

מערכת ספירת הקהל מבצע מיפוי של תנועת הלקוחות בקניון ומדמה זרימה של התנועה כדי לקבוע אילו מהמסלולים בקניון הם אזורים "חמים" שהתנועה בהם צפופה וחזקה ואילו הם אזורים "קרים" שהתנועה בהם דלילה ועל ידי כך לתכנן מיקומים של מסכי תצוגה ופרסום וכן שילוט דיגיטלי. הנתונים מוצגים על גבי המסך או הסמארטפון על ידי מפת חום ומספקת מבט מעמיק על האופן שבו הקונים מבצעים את מסע הקניות שלהם.

תכנון כח אדם ומשאבים

מערכת ספירת הקהל שלנו מעניקה למנהלים יכולת ניהול ותפעול של הקניון והמרכז המסחרי על ידי מודול הניהול שבו ניתנת היכולת לזהות אילו אזורים עמוסים ואילו פחות וכך להקצאות צוות תחזוקה ולתכנן את לוחות הזמנים של צוות הניקיון והתפעול בקניון

ניתוח מגמת קונים

תוכנת הניהול בענן שלנו, תוכננה עם מחשבה רבה על תפעול פשוט חכם ויעיל שיעניק כלי ניהולי לעסקים הרוצים למנף את העסק שלהם קדימה

ספירת קהל ומבקרים

חיישן ספירת הקהל תוכנן על מנת לתת מענה מיטבי ואמינות חסרת פשרות לניהול וספירת אנשים בקניונים ומרכזים מסחרים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
התקשר/י עכשיווואטסאפ