איך לגרום ללקוחות לחזור?
כל בעל מותג, עסק או ארגון רוצה לגרום לכך שלקוחות קיימים יחזרו ויגיעו גם לקוחות חדשים. כיום הטכנולוגיה והחדשנות ללא ספק מסייעים בכך. אם אתם בעלי עסק לבטח שמעת על כך שיחס המרה הוא מדד חיוני להצלחת כל ארגון ומותג והוא משקף את היכולת להפוך מבקרים או מתעניינים ללקוחות משלמים. שיפור יחס ההמרה הוא לא רק עניין של הגדלת המכירות המיידיות אלא גם של בניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות שתוביל לתנועה גבוהה יותר בחנויות שלכם ולמעשה תגרום גם ללקוחות קיימים לא לנטוש את המותג. איך עושים זאת, האם חייב ליווי מקצועי לשם ולמה בעצם כל בית עסק צריך להכיר את הנושא? הנה כל מה שחשוב לדעת.
יחסי המרה למבקרים – כל מה שרציתם לדעת
יחס המרה הוא מדד פשוט אך חשוב להערכת הצלחת מאמצי השיווק והמכירות שלכם. הוא משקף את אחוז האנשים שנחשפו למסר השיווקי שלכם והפכו ללקוחות משלמים. לדוגמה, אם 100 אנשים מבקרים באתר שלכם ו-10 מהם מבצעים רכישה, יחס ההמרה שלכם הוא 10%. שיפור יחסי המרה למבקרים הוא דרך יעילה להגדיל את הרווחים שלכם גם מבלי להגדיל את מספר הלידים הכולל. במילים אחרות, אתם מפיקים יותר ערך מהלקוחות הפוטנציאליים שכבר יש לכם. במקום להשקיע משאבים רבים ברכישת לידים חדשים תוכלו להתמקד במיטוב התהליך הקיים ולהפוך יותר לידים ללקוחות משלמים.
מה בין יחס המרה למבקרים לבין עולם השיווק?
לרוב מי שמנהל חנות ועסק מנסה להתמקד בתוכן השיווקי אך לא תמיד יודע כיצד לעשות זאת ובדיוק לשם כך כיום ישנן חברות מקצועיות שיכולות לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. תוכן שיווקי ממוקד ומושך יכול לעורר את סקרנותם של לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם לבקר בחנות שלכם. הצגת הוכחות חברתיות כמו המלצות של לקוחות מרוצים בונה אמון במוצרים או בשירותים שלכם ומעודדת לקוחות לבקר בחנות כדי לראות אותם מקרוב. מבצעים מיוחדים, הנחות או מתנות יכולים למשוך לקוחות פוטנציאליים לחנות שלכם ולהגדיל את התנועה בה.
חווית לקוח חיובית הכוללת שירות לקוחות מעולה, סביבת חנות מזמינה ומוצרים איכותיים היא הדרך להשגת לקוחות חוזרים. כמו כן, יצירת קהילה סביב החנות שלכם באמצעות אירועים מיוחדים, סדנאות או פעילויות חברתיות יכולה לעודד לקוחות לחזור ולהשתתף. בנוסף לכל אלו שימו לב גם לאלמנט החשוב ביותר, השיווק. שיווק מקומי, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק בדואר האלקטרוני ויצירת תוכנית אמינה ואותנטית הם כלים נוספים שיכולים להגביר את המודעות למותג שלכם ולמשוך לקוחות חדשים וגם לגרום ללקוחות קיימים לחזור.
שיפור יחס ההמרה הוא השקעה משתלמת
שיפור יחסי המרה למבקרים הוא השקעה לטווח ארוך שתניב פירות לאורך זמן. על ידי יצירת חווית לקוח חיובית שתשאיר את הרושם לזמן ארוך תוכלו להבטיח שהלקוחות שלכם יחזרו שוב ושוב, ימליצו עליכם לחברים ולמשפחה ויהפכו לשגרירים הנאמנים ביותר של המותג שלכם. אנחנו כאן כדי להיות לצידכם. צוות המומחים שלנו מתמחה בייעוץ שיווקי וישמח לסייע לכם להשיג את יחס ההמרה האופטימלי עבור העסק שלכם. סיסקאונט טכנולוגיות היא מהחברות המובילות בישראל בתחומה. זה המקום בו החדשנות פורצת גבולות והחלומות הדיגיטליים שלכם מתעוררים לחיים. אנחנו חברת פיתוח צעירה ודינמית, מלאי תשוקה ויצירתיות שמחויבים לעצב את העתיד שלכם בעזרת מערכות ספירת קהל פורצות דרך ופתרונות טכנולוגיים מותאמים אישית אליכם. עם נקודת מבט רעננה וטכנולוגיה מתקדמת, אנחנו כאן כדי להעצים את חווית הלקוח שלכם ולהגשים את החזון הייחודי של המותג. הצטרפו אלינו אל מסע מרגש בו אנחנו מגדירים מחדש את האפשרויות הדיגיטליות ומעצבים יחד את העתיד. צרו קשר כבר עכשיו.