ספירת קהל לערים חכמות

ספירת הולכי הרגל, רוכבי האופניים וכלי הרכב ברחוב, לקבלת החלטות תשתית מושכלות במסגרת תכנון ערים חכם.

ספירת קהל בערים חכמות

מערכת ספירת אנשים ברחוב

סיסקאונט Street Counting System הינה מערכת לספירת הולכי רגל, רוכבי אופנים, כלי תחבורה ומספקת נתונים אודות השימוש בתשתיות המונציפליות לתכנון ערים חכמות, המערכת מעניקה תובנות מדויקות בזמן אמת על תנועת הולכי רגל, והתחבורה גישה זו נקראת גישה מונעת נתונים ומאפשרת קבלת החלטות מושכלות, ביצוע אופטימיזציה לתשתיות ויצירת מרחבים ידידותיים למשתמשי הדרך תוך שימת דגש על התייעלות אנרגטית ותפעולית.

כיצד המערכת עובד?

ספירת הולכי רגל

מערכת סיסקאונט עוזרת לרשות המונציפלית למדוד את היקף השימוש במתקנים הציבוריים, בפארקים, במתקני כושר המפוזרים ברחבי העיר, שבילי הליכה, מעברי הולכי רגל, גשרים ועוד… המערכת מבצעת ניתוח אודות תנועת האנשים על מנת לשפר ו/או לשדרג תשתיות קיימות במידת הצורך באזורים שבהם התנועה מוגברת בהתאם לתכנון העיר

ניתוח תנועה

  • בקרת עומסים – לעקוב אחר צפיפות הקהל ברחבי העיר על מנת למנוע עומסים וכאוס בשעות השיא
  • תפוסה בזמן אמת – לקבל אינדיקציה אודות רמות התפוסה וקבלת חיווי והתראות כאשר מתקרבים למגבלות החורגות מהנורמה
  • הקצאת צוותי תפעול – חלוקה של כח האדם בהתאם לצורך

מדידת תנועה ברחוב

קבלת תובנות מונעות נתונים אודות המגמות היומיות של כל אזור בעיר תעזור בהקצאת משאבים נכונה, זיהוי שעות שיא ואזורים עמוסים, שיפור היעילות הכוללת וחסכון בהוצאות כל אלו ניתוחים שהמערכת יכולה להפיק למוקד העירוני בזמן אמת

ספירת קהל

טכנולוגית ספירת הקהל משמשת למדידה וניתוח של מספר האנשים הנוכחים באזור או במקום מסוים בזמן נתון ולמידת דפוסי תנועה של מבקרים

זמן שהייה

כלי לניטור זמן שהייה של לקוחות באזור מסוים ויכולת לבצע ניתוח סטטיסטי על מסלול הלקוח באזור ע"פ המזהה של הMAC בטלפון הנייד

העדפות לקוח

ניתוח העדפות הלקוח על ידי ניתוח נתונים ומחקר אסטרטגיה עסקית, התנהגויות ונטיות של לקוחות להבנה טובה יותר של הלקוחות

תפוסה

טכנולוגית ניטור ובקרה על מספר האנשים וניצול השטח בתוך אזור, בניין או מקום ספציפי במחרב. מעקב התפוסה ניתן לייעל את מספר אנשי הצוות

לקוחות חוזרים

כלי לזיהוי לקוחות חוזרים/נאמנים שביקרו באזור מספר פעמים לאורך תקופה, לקוחות אלו הם נכס יקר ערך מכיוון לעסק

בקרת מבנה

פלטפורמה מרכזית המאפשרת לנטר, לנהל וליצור אוטמציות בין מערכות שונות בתוך המבנה ליעילות אנרגטית ונוחות מקסימלית

החזר ROI של קמפיין שיווק

על ידי שימוש בנתוני ספירת הקהל והלקוחות הפוטנציאלים מערכת סיסקאונט מעניקה כלי ניתוח יעיל למדידת הצלחת הקמפיינים השיווקים כאשר ניתוחים סטטיסטים מראים עליה ממוצעת של עד 30% בחסכון הוצאות השיווק על ידי ביצוע אופטימזציה ולמידת השוק.

"80% מרשתות השיווק והחנויות שהטמיעו את מערכת ספירת הקהל חוות עליה ממוצעת בכמות הלקוחות בשיעור של 20% דבר שהביא לעלייה של 15% בהכנסות מהמכירות"

תכנון צוותים וכוח אדם יעיל לתפעול

"על פי סקר שנערך על ידי המועצה הבינלאומית לקניונים ומרכזי קניות (ICSC) 76% מכלל הקונים ציינו כי יהיה להם פחות סיכוי לבקר שוב בקניון או במרכז קניות אם תהיה להם חווית לקוח שלילית"  סיסקאונט מעניקה כלי ניהולי תפעולי למקבלי ההחלטות להקצאת כח אדם בקניון על ניתוח תנועת מבקרים ושעות משתנות ועל ידי כך להקצאות כח אדם על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה ולכן מנהלי המתחם יכולים לתכנן את צוותי כח האדם הנדרש בהתאם לכמות המבקרים הצפויה בכל שעות היממה.

תמחור של שטחי מסחר​

כאשר מנהלי המתחם משתמשים בניתוח המידע המגיע מהמערכת אודות כמות הלקוחות הפוקדים את הקניון בכל יום ניתן להעריך את האפקטיביות של מיקום כל חנות ולבנות תמהיל אופטמלי של שוכרים שימקסם את ההכנסות הן לחנויות והן לקניון. כלי ניתוח הלקוחות משתמש באנליטיקה מתקדמת ומאפשר לייעל את פריסת החניות בקניון ולקבוע את המחיר לשכירות ולעלות את ההכנסות בלפחות 20%.

כלי תחבורה
+ 0
מגדלי משרדים
+ 0
קניונים ומרכזי קניות
+ 0
חנויות
+ 0

ספירת אנשים

ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם

מדידית לקוחות חוזרים

מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.

מדידת זמן שהייה

משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.

לקוחות פוטנציאלים

באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי

ניתוח אזורי עניין

יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.

ניהול בענן

SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.