ספירת קהל בתחבורה ציבורית

סיסקאונט מערכת ספירת נוסעים בתחבורה ציבורית

פתרון מתקדם לספירת קהל בתחבורה הציבורית בזמן אמת ומציג בזמן אמת נתונים אודות ביקוש של קווי הנסיעה, שעות שיא על מנת לזהות שעות לחץ ולהקצות משאבים בצורה יעילה על מנת לצור חסכון תפעולי למפעילי הקווים.

למה צריך ספירת נוסעים באוטבוס?

ניהול ותפעול קווי נסיעה באוטובוסים מסורתים הוא לרוב מבוצע באופן ידני ולא מבוסס ניתוח טכנולוגי, תצורה זו גורמת המון הפסדים ושימוש במשאבים שלעיתים אינם נדרשים וכתוצאה מכך נגרם הפסד כספי למפעיל, תצורה זו אינה מבוססת על נתונים קונקרטיים שיוכלו לעזור לקבל החלטות עסקיות מושכלות ולכן אנו בסיסקאונט פיתחנו מערכת לאוטובוס החכם שמסוגלת לספק נתוני ספירת נוסעים שיעזרו לחברות שירותי ההסעים להגדיל את ההכנסות ולהקטין את ההוצאות.

סקירה כללית של החברה על כמות הנוסעים והקווים

קבלו מבט מרוכז ומאוחד להערכת ביצועי כל המסלולים והקווים בחברה, באילו קווים יש ביקוש גבוה ובאיזה נמוך? האם הקווים "רווחים" ותואמים ל KPI של הארגון או שהם גורמים להפסדים? נתחו נתיבי נסיעה וגלו איזה מסלולים עמוסים ולא מנוצלים, באילו נקודות של המסלול עולים רוב הנוסעים? באיזה קווים ושעות כמות הנוסעים מגיע לקיבולת המקסימלית של מקומות הישיבה

דוחות ניהולים

דוחות תפוסה לקבלת החלטות ניהוליות ותובנות לגבי מגמות התפוסה המובסות על ניתוח נתונים היסטורי לתכנון טוב יותר של שירותי ההסעים. תמונה מלאה להנהלה על תפוסה, מגמות, מסלולים שעות ביקוש ועוד עשרות דוחות לקבלת החלטות מושכלות.

מערכת שליטה מרכזית

מערכת ניהול מרכזית לניהול מאוחד של כל קווי האוטובוסים בחברה, קבלת התראות כאשר עולים נוסעים מעבר למכסה שהוגדרה וזיהוי שעות שיא, לזהות מסלולים מנוצלים יתר על המידה ולהקצות אוטובוסים נוספים למסלולים העמוסים.

אפליקציה

קבלת נתונים, דוחות והתראות בכל זמן גם לטלפון הנייד כדי לשפר את חווית הלקוח בזמן אמת על ידי תכנון נסיעה וביצוע התאמות "תוך כדי תנועה". ניתן להעניק גישה למנהלים פי רמות הרשאה.

זמן אמת

שימוש בטכנולוגיה של ספירת הקהל תבטיח שמספר הנוסעים לא יחרוג ממגבלת הקיבלות המותרת בזמן אמת על ידי מסך הכוונה שיותקן באזור תא הנהג, דיוק של מעל 95% עם טכנולגיית וידאו סטריאוסקופית תלת מימדית.

רוצים לדעת יותר על הלקוחות שלכם? השאירו פרטים

ספירת קהל

טכנולוגית ספירת הקהל משמשת למדידה וניתוח של מספר האנשים הנוכחים באזור או במקום מסוים בזמן נתון ולמידת דפוסי תנועה של מבקרים

זמן שהייה

כלי לניטור זמן שהייה של לקוחות באזור מסוים ויכולת לבצע ניתוח סטטיסטי על מסלול הלקוח באזור ע"פ המזהה של הMAC בטלפון הנייד

העדפות לקוח

ניתוח העדפות הלקוח על ידי ניתוח נתונים ומחקר אסטרטגיה עסקית, התנהגויות ונטיות של לקוחות להבנה טובה יותר של הלקוחות

תפוסה

טכנולוגית ניטור ובקרה על מספר האנשים וניצול השטח בתוך אזור, בניין או מקום ספציפי במחרב. מעקב התפוסה ניתן לייעל את מספר אנשי הצוות

לקוחות חוזרים

כלי לזיהוי לקוחות חוזרים/נאמנים שביקרו באזור מספר פעמים לאורך תקופה, לקוחות אלו הם נכס יקר ערך מכיוון לעסק

בקרת מבנה

פלטפורמה מרכזית המאפשרת לנטר, לנהל וליצור אוטמציות בין מערכות שונות בתוך המבנה ליעילות אנרגטית ונוחות מקסימלית
כלי תחבורה
+ 0
מגדלי משרדים
+ 0
קניונים ומרכזי קניות
+ 0
חנויות
+ 0

ספירת אנשים

ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם

מדידית לקוחות חוזרים

מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.

מדידת זמן שהייה

משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.

לקוחות פוטנציאלים

באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי

ניתוח אזורי עניין

יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.

ניהול בענן

SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.