ספירת קהל לאצטדיונים

מערכת ספירת קהל לאצטדיונים ואולמות ספורט

ספירת הקהל באצטדיונים מהווה כלי מכריע בהבטחת הבטיחות, האבטחה והחוויה הכוללת של הצופים במהלך האירועים. על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המופעלות על ידי בינה מלאכותית ותוכנות לניטור קהל, מפעילי האצטדיון יכולים לעקוב ולנהל במדויק את זרימת האנשים הנכנסים ויוצאים מהמקום. נתונים אלו מאפשרים להם לנטר את צפיפות הקהל בחלקים שונים של האצטדיון, לצפות צווארי בקבוק או צפיפות פוטנציאליים, וליישם אמצעי בקרת קהל לפי הצורך. בנוסף, ספירת הקהל מאפשרת הקצאת משאבים טובה יותר, כגון איוש יציעי זיכיונות ופריסה אבטחה, כדי לשפר את היעילות הכוללת של תפעול האצטדיון. על ידי מינוף נתוני ספירת קהל בזמן אמת, הנהלת האצטדיון יכולה לטפל באופן יזום בדאגות הבטיחות, לייעל את חווית האוהדים ולהבטיח אירוע בלתי נשכח ומהנה לכל המשתתפים.

ספירת קהל לאצטדיונים

רוצים ליצור חווית לקוח באצטדיון? להגיע לרמות הבינלאומיות של אצטדיונים בעולם?

מערכת ספירת קהל לאצטדיונים ואולמות ספורט

מערכת ספירת הקהל של סיסקאונט מאושרת על ידי משטרת ישראל לרישוי עסקים מחלקת האבטחה, מערכת ספירת הקהל שלנו בעלת רמת דיוק של כ- 89.9% ומבצעת ספירה בטכנולוגיה 3D MAX המשפרת את יכולות הספירה ובעלת יכולת ניתוח של מספר פרמטרים: ספירה יחידנית של מספר אנשים בו זמנית, זיהוי גובה האדם ויכולת אבחנה בין בעלי חיים ועגלות. 

ספירת קהל

טכנולוגית ספירת הקהל משמשת למדידה וניתוח של מספר האנשים הנוכחים באזור או במקום מסוים בזמן נתון ולמידת דפוסי תנועה של מבקרים

בקרת מבנה

פלטפורמה מרכזית המאפשרת לנטר, לנהל וליצור אוטמציות בין מערכות שונות בתוך המבנה ליעילות אנרגטית ונוחות מקסימלית

העדפות לקוח

ניתוח העדפות הלקוח על ידי ניתוח נתונים ומחקר אסטרטגיה עסקית, התנהגויות ונטיות של לקוחות להבנה טובה יותר של הלקוחות

תפוסה

טכנולוגית ניטור ובקרה על מספר האנשים וניצול השטח בתוך אזור, בניין או מקום ספציפי במחרב. מעקב התפוסה ניתן לייעל את מספר אנשי הצוות

לקוחות חוזרים

כלי לזיהוי לקוחות חוזרים/נאמנים שביקרו באזור מספר פעמים לאורך תקופה, לקוחות אלו הם נכס יקר ערך מכיוון לעסק

זמן שהייה

כלי לניטור זמן שהייה של לקוחות באזור מסוים ויכולת לבצע ניתוח סטטיסטי על מסלול הלקוח באזור ע"פ המזהה של הMAC בטלפון הנייד

ספירת אנשים

ספירת אנשים יכולה לעזור באסוף מספר האנשים שנכנסו לחנות. היא מבצעת ספירה דו כיוונית, אשר סופרת את האנשים הנכנסים והיוצאים בו זמנית. SysCount משיגה דיוק ספירה גבוה של 95% ומעלה באמצעות שימוש באלגוריתם המתקדם ביותר המבוסס על צבע ומרקם

מדידית לקוחות חוזרים

מערכת ספירת הקהל שלנו יודעת להבחין אם הלקוח ביקר בחנות בעבר על ידי השוואת הזיהוי הייחודי שלו עם רשומות קודמות. ניתן לגלות כמה לקוחות חזרו ב 3 החודשים האחרונים. הדבר יכול לשמש כדי למדוד את נאמנות הלקוחות דרך הרגלי תדירות הקנייה של לקוחות חוזרים.

מדידת זמן שהייה

משך הביקור נמדד על סמך מזהה ייחודי (בדיקות מזהה MAC) מהטלפון החכם של המשתמש, אשר ניתן לשער את הזמן של המבקר הנכנס והיוצא מהחנות. ניתן לדעת כמה זמן הלקוח נישאר בחנות שלך. כמו כן, על משך ביצוע העסקה בפועל ועל דפוס התנהגות לקוח.

לקוחות פוטנציאלים

באמצעות טכנולוגיית ניתוח התמונה ניתן לזהות את מספר הקונים שעברו בחזית החנות ולדעת כמה מתוכם נכנסו ו/או לא נכנסו לסניף ולקטלג אותם כלקוח פוטצניאלי

ניתוח אזורי עניין

יכולת ניתוח המיקום משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד נתונים. ניתוח מיקום מספק שתי שיטות להגדרת האזור או האזורים השונים של מיקום הלקוח.

ניהול בענן

SysCount מנוהלת באופן מלא בענן ואינה מצריכה הקמה של חומרה או תשתיות, המערכת מקושרת לשרתים בחוות השרתים המאובטחת שלנו בעלת שרידות גבוה.